torsdag 22 maj 2008

Arg!

Jag är så trött på alla hundägare som går med sina hundar lösa. Det börjar bli lite fööör många av såna här omkring. Jag och Kex gick en lite omväg för att inte gå rakt på paret som stod och kastade boll till sin hund. Strax efter jag bytit riktning då kastar de bollen åt vårt håll så hunden kommer springade mot oss. Suck...
En annan gång mötte vi en tjej med sin hund som hon alltid har lös, den här gången stannade hunden och bara stod och stirrade på vovve. Han kom sakta men säkert närmare och närmare. Hunden lyssnade inte alls på sin ägare som ropade för fullt på honom. Till slut kom ägar'n fram och tog tag i hunden.
Om folk vill kan ju jag släppa lös Kex... varför inte, om alla andra kan göra som dom vill så kan väl jag!!

Snart kommer Robban hem, då ska vi åka och storhandla. Jag tycker det är rätt kul att storhandla, det är så skönt sen när kylskåpet är fullt!!

Bäst att gå och göra sig iordning!

Inga kommentarer: