tisdag 20 maj 2008

En sak till

Ghaa, vilken söt hund Jenny ska skaffa sig! Provade på mig en kommentar, men det funkade inte som vissa andra gånger jag försökt. Ja ja, ville säga att hon var otroligt söt och undrar ju vad hon ska heta???

Ulrika, vi pratade ju om hundraser i går (var det igår vi pratade..? vaddå förvirrad). Det var King Charles jag menade, om jag inte sa det! Vet att det va nån jag vimlade om!

2 timmar och 34 min pratade vi, snacka om att tiden gick fort!

I morgon ska jag träffa Camilla. Hoppas att jag, eller snarare min mage mår bra då. Sen vi kommit hem så har jag nästan inte klivit utanför dörren. Haft så ont i magen och haft världens dundrande huvudvärk. Och så min onda fot, Kex har fått hållt sig rätt så duktigt. Robban har gått på morgonen innan han åker till jobbet, sen har jag varit ute en sväng. Sen får han vänta på att Robban kommer.

Jag stukade nämligen min fot på tredje dagen av semestern. Så alla skor jag hade med mig blev inte så använda. Hade mina sandaler på mig hela tiden. De var de enda skor jag fick på mig. Vi gick rätt mycket hela tiden och de gav ett bra stöd, så det var ju bra.

O jädrar... värsta kattsriket just nu utanför. Undra vad den sysslade med. Kex blev alldeles till sig här.

Nu ska jag sussa!

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja hon är hemskt söt :) Namn har vi en hel del på förslag men får se vad som passar henne när vi får hem henne. :) Nu närmar det sig :D