torsdag 29 maj 2008

Snart helg!

Imorgon kommer morfar och hämtar mig, destination - landet. Fan vad skönt. Och ännu skönare när jag kan köra bil själv, det kommer kännas som en befrielse (men det lär nog dröja, foten är ingen större skillnad på).
Hoppas bara att det blir lika fint väder imorrn som det varit nu i några dagar.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra med en grej. Både min kusin och bror tar studenten på torsdag. SAMMA jävla tid oxå! Jag önskar jag kunde dela på mig.... Och pappa vill veta hur jag ska göra, om jag kommer eller inte. Jag vet INTE!!! Ghaaa!

Idag har i alla fall min kusin varit här och jag har klippt honom. Vi har pratat om det i en vecka nu typ. Det har liksom inte funnits tid. Helgen som var, va det ju mors dag. Dagarna innan det var jag och mor till Västervik till Marie. Sen har dagarna bara rullat på. Men idag så kom han förbi, och pizza fick vi i oss. Jag o Robban delade på en som vi brukar göra, skillnaden mot andra dagar var jag riktigt sugen på pizza idag. Är icke så förtjust annars.

Jag börjar få lite långtråkigt här hemma....... Ulrika!!!!! när kommer du?????? Ha ha.
På lördag i alla fall kommer Camilla o Henke över. Det ska bli trevligt. Har planerat in många saker, bla titta på alla kort från Tunisien som de har tagit och dom ska se dom vi har tagit. Ska bli skoj!

Nä, nu ska jag sussa i nybäddade sängen. Ska upp någorlunda tidigt i morgon!

Adjökens!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Louise, jag kommer nästa söndag sent på kvällen. Jobba den helgen först. Sen är jag hemma hela sommaren med undantag varannan helg då jag ska jobba. Så vi hinner leka mycket du o jag :))

Anonym sa...

Men lilla du, nu får du väll ta och uppdatera lite här va :)