onsdag 11 juni 2008

Regn!!

Jag satt förut i dag och väntade på att regnet skulle komma. Och visst kom det.. men det varade inte länge. Det är så mysigt när det regnar!!

Nu är det Oprah på tv. Med Celine Dion som gäst!! Jag har det avsnittet inspelat men med några minuters miss i början. Visste inte att det skulle gå igen, men imorgon är jag beredd när reprien går och då ska hela vara inspelad.

Klockan börjar bli mycket. Försökte tvinga hit min syster idag för att hon skulle klippa mig. Men hon ville inte. Men imorgon så...

Nä, jag sa just att kockan blivit mycket. Nu är hon ännu mer. Även fast jag sett programmet med Celine hur många gånger som helst kan jag inte slita mig. Men jag måste in i duschen och sen ut med hunden och så ska jag hinna damsuga och det viktigaste, slå in Robbans mammas present. vi ska ju åka dit strax efter Robban kommer hem från jbbet.




Nu är det reklam, så jag passar på nu.






Adjöken!

Inga kommentarer: