söndag 8 juni 2008

Såklart!

Hur kan man glömma och lägga in en bild på bästaste kusinen... här kommer han i alla fall!! Trött men glaaaad!!
Jag har ju typ blivit familjens alldeles egna frisör. Morfar ville bli klippt innan studenten så han åkte o handla en apparajt och så klippte jag honom. Och mormor stod brevid och kolla så det blev kort nog. Hon ville nog ha det lite kortare än vad morfar själv ville. Men ja, bra blev det i alla fall!!
Micke klippte jag veckan innan studenten, han ville ju själklart oxå vara fin till sin stora dag!

Idag var jag och Robban en snabbis till Marieberg. Shiiit, vad det är omgjort. Det är ju snyggt och så, men det är liksom inte Marieberg längre. Men får väl se hur det ser ut när det börjar närma sig slutet. Träffade på självaste Linda Bengtzing i rulltrappan. Det ni!!!!

Syster har varit snäll och bränt ner Ironman på skiva, men den slutade att fungera efter halva. Väääligt irriterande, för den var bra.

Nu börjar klockan bli mycket. Bäst att gå och lägga sig, måste upp tidigt o ringa vårdcentralen. Hoppas få en tid samma dag. Nu är alla tabletter slut och inte fan är foten bättre.
Cyklade faktiskt upp på stan förra veckan för att träffa Jossan. Jag sa till mig själv att det var sista gången, för jag fick sitta helt konstigt och så gjorde det så ont så jag hade vela grina... Men dum som man är så cykla jag igen dagar senare (blir tokig på att sitta hemma). Då hade jag sänkt ner sadeln så långt det gick, så det gick liite bättre. Men nu ger jag upp... inge mer cykling för mig. Får hoppas de kan komma på vad som är fel, för att foten är forfarande svullen och det finns en knöl där det inte ska vara en... jag orkar inte ha ont längre!

God Natt!!

1 kommentar:

Milliz sa...

Ja visst är det omgjort på marieberg...till det bättre enligt mig...och vi var också där o träffade på Linda!! Men er såg jag dock inte =) ha det!