måndag 30 juni 2008

Vad jag göra??

Jag är så otroligt sugen på pizza-sallad. Nästan så sugen så jag mår illa. Korv skulle inte sitta illa heller. Men då får jag ju aldrig sitta i fred och mumsa, Kex tror att att all korv är till honom.

Fan, det är Åsas fel!!! Jag hämtade henne på en pizeria förut och skjutsade henne vidare. Det var där jag kände första suget.

Förresten, de är ju 53-årig man som försvunnit. Han bor på andra gården här i stjärnhusen. Han skulle vid lunch-tid igår gå och handla en tidning men kom aldrig tillbaka. I dag har jag hört massor av sirener och en helekopter. Hör ju sirener dagligen här, men nu var det mer än vanligt. Nån som vet om han är funnen?
Läskigt när det händer i ens område. Har han blivit bortförd eller har han fått nå knas i skallen och inte vet vem han är, eller inte hittar hem... hmm.

Nä, fan va hungrig jag är....
Adjö

Inga kommentarer: