tisdag 8 juli 2008

En dag idag oxå!

Ikväll har vi suttit och tittat på film inne i datarummet (på datorn). "Good luck Chuck" , såg vi och den var bra. Så tummen upp för den!

Ja, det var ett bra tag sen filmen tog slut. Men jag fastnade här inne vid datorn och har suttit här nu i några timmar. Sitter här sällan, men det är väl bara för att alla grejer ligger på den bärbara datorn som används i normala fall. All musik ligger dock på denna hära, så har väl terrat grannarna nu sen 21, ha ha, det ska dom bara ha!

Nu börjar jag få lite "träsmak" i rumpan. Sitter på en så kallad "hjärt-stol", en liten ihop fällbar stol o sittsen är formad som ett hjärta. Datastolen står inte ens en meter ifrån mig.


I söndags blev det förresten lite ändringar... bidde ingen träff med Virre. Så jag och Camilla tog med våra karlar upp på stan och käkade. Hur god mat som helst. Sjutton hette det nu då... äh, får gå hämta lapppen med namnet på... "JENSEN'S BÖFHUS" på stortorget. Efteråt åkte vi hem till oss och käkade efterätt. Jag hade precis stoppat in en paj i ugnen när vi ändrade planerna. Kex blev ju glad, han tycker det är så kul med främmande.

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg oxå den igår :) Den var söt.

Anonym sa...

Hej,

Jag tänkte bara höra var du har fått tag på den hjärtstol du pratar om i inlägget... :-) Jag är nämligen på jakt efter en så´n precis nu. Visst är den röd och ryggstödet format som ett hjärta?

MYCKET tacksam för svar på min mail sofia.berglund82@hotmail.com

Mvh Sofia i Hjortkvarn