tisdag 15 juli 2008

"Man får ta i"

Uj vad dagarna går undan. Robban är inne på sin andra semester-vecka. Tiden har bara flugit iväg. I torsdags fyllde Robban år. Han fick spel till Wii, mariokart. Det är ju så roligt! Mamma och min kära kusin stannade till 22. Robban och Micke hade fullt upp med att köra o köra o köra....

I lördags var vi iväg med Camilla och Henke till Ulrika och Johan. Där hade vi det trevligt. De bjöd på ost o kex-bricka, det var gott! Sen tog vi oss några rundor med Mario Kart. Wille var ju såklart med, man liksom vänjer sig aldrig med hur STOR han är. När Wille blev lite för på och skulle lukta o ha sig så sa Johan "Det är bara att smälla till han på nosen, man får ta i. Annars fattar han liksom inte". Nånting sånt, jag tyckte det lät så roligt!
Vi får dra ihop nåt snart igen!!!
Ha ha, ja..... under tiden vi var borta i lördags var Robbans mamma och hennes kompis här för att spela lite Wii. De satt ett bra tag, men dom kom inte så långt. Men huvudsaken är att dom hade skoj, o de hade de! :-) Kanske ska tillägga att ingen av dom är särskild teknisk...
Robban är iväg o hjälper en kompis idag, så jag har hela dagen för mig själv. Ska väl ta en promenad med vovve-hunden och få i mig nåt o äta, är snoooorhungrig!!

Inga kommentarer: