torsdag 24 juli 2008

Här va det livat!


10 000 pers befann sig på Stortorget igår. Det jag inte förstår är att vi i Örebro INTE kommer att kunna lyssna på Rix Fm nästa år. Nog för att jag är en Megapolare, men det är skönt att kunna byta kanal ibland. Nu får det bli Megapol för hela slanten, det finns ju inga direkta andra bra kanaler, kanske P3 när topplistan går...
I förrgår kväll kom vi hem från Västervik. Skönt att komma iväg lite. Lörda till tisdag var vi där. Syster följde med hem. Så vid 14 ca ska hon och min kära pojkvän följa med mig upp på stan för att välja ut nya bågar. Äntligen ska jag skaffa nya glasögon.
Vi har gjort om helt i datarummet. Så vid 13.30 kommer nån snubbe o köper vårt gamla databord.

Men nu ska jag ta och kila ut o lägga mig solen en stund!!
Tjickeligöj!!!!

Inga kommentarer: