fredag 25 juli 2008

Sol!

Vilken härlig dag det var i går. I dag verkar inte bli så dum heller. Jag låg i solen i drygt en timme, sen kom killen o hämta skrivbordet. Sen åkte vi upp på stan och försökte hitta rätt bågar till mig. DET var inte det lättaste. Tycker inte att det fanns så mycket o välja på. När jag äntligen hade hittat dom jag ville ha, säger hon bakom disken att det är på gränsen att jag kunde ha dm till mina glas. Vi får se hur det kommer se ut helt enkelt.

Sen blev vi lite hungriga, så det fick bli Jensens Bifs igen. Såå gott. Men jag måste säga att första gången jag åt där smakade det godast!

Mot kvällen fick sig Kex en ducsh. Vi gick ut för att han skulle torka lite. Tog med oss filt och så la vi oss på gräsmattan utanför oss. Mysigt, Kex tyckte det va spännande. Mycket att titta och lyssna på.... Låg där i ca 1½ timme.




Vovve tyckte det var jätteskönt ute igår kväll. Han låg o kollade på allt. Låg osh spanade på andra vovvar som gick i närheten.

Inga kommentarer: