söndag 27 juli 2008

Tomt utan vovve


Himmlen är så fin i kväll. Bilden är från balkongen vid ca 21.30.

Kex och jag var på promenad förut vi lunch-tid, när vi kom fram till trappdörren kände jag några stänk på mig. Jag tänkte att det var någon på balkongen som lekte med vatten och stänkte ner eller nåt. Men så stod jag kvar under tak, då kommer värsta regenskuren.

Camilla o Henke kom lite senare för att kolla listan vad som ska med i morgon. Sen åkte vi o handlade. När vi kom hem till parkeringen o blev avsläppta vräkte det ner mer än någonsing.

Allt är färdigpackat för i morgon. Robban är orolig för att jag har glömt nåt... bara för att jag blev klar med packningen innan honom..!!

Jag tror jag måste ut och resa mer, så jag blir vanare att packa. Det blir ju alltid så himla mycket packning. Men men, jag tror det finns plats så... he he!

Vovve är i Hovsta igen. Det är så TOMT utan han här hemma. Nu blir det tills på torsdag han får stanna där. Men han verkade förstå att han skulle stanna där förut, stackarn. Det har blivit lite mycket sova i Hovsta för honom under semestern. Men som sagt, det går ingen nöd på honom. Det är ju alltid någon hemma där och han har ju liksom bott där över 8 år. Men han tycker det är såååå tråkigt, ha, men det är ju en annan sak...!!

Mina ljuslyktor ute på balkongen fylldes snabbt upp med vatten. Det brukar samlas regn i dom, men aldrig bli fulla.

Inga kommentarer: