lördag 9 augusti 2008

Faster


Japp, ikväll vid 21-tiden ploppade lilla Lukas ut! Nu är jag ju bara låtsas-faster... men det känns lite konstigt att säga hela tiden. De som känner mig vet ju att han inte är min riktiga bror. Apropå riktiga bror, han har gått och skaffat sig tjej han. Hon bor nere i Småland och dom har hållt på hela sommaren och åkt fram o tillbaka till varann... trevligt!!
Har varit hela kvällen hos min morbror. Han bjöd på grillat, jättegott. Vi va några stycken, mormor o morfar, jag o Robban o mamma. Sen va morbrors tjejs familj där oxå.... aa, många va i, mysigt.
Bion i torsdags va helt underbart bra!!!
Jag tror att personerna jag va med gjorde det bättre. Ha ha... hade inte velat haft några andra med mig. Ulrika, säg i från om du inte vill men var bara tvungen att visa bilden från när du satt på golvet!! Ja, gott folk hon valde att sitta på golvet för en stund...det var mycket mer lockande än en mjuuk stoool!! Ha ha!

Inga kommentarer: