onsdag 6 augusti 2008

Bilder




Jag gillar landskap, ja... Skulle sitta fint med en bättre kamera!
Tyvärr fick ju en hel del getingar sätta livet till under dagarna i Strömstad. Vi åkte och köpte ett såndärnt elracket. Och oj vad getingar vi tog, ca 40 st på två dagar... och en liten gräshoppa...
Det där racket är bra att ha, har velat köpa ett tidigare men Robban tyckt det varit onödigt. Nu har två harkrankar fått satt livet till oxå.
Idag har jag lekt hårfrisörska. "Klipp som du vill", det låter ju bra. Så det blev kort på Åsa idag. Men hon blev nöjd, så då blev jag nöjd!
Sen tog jag en snabbis-tur på stan. En ny baströja och mascara, sånt där nödvändigt. Sen att det var rea-pris respektive annons-vara-pris gjorde ju saken bara bättre.
Det är verkligen fullt upp, varje dag. Men det gillar jag, då blir dagarna roligare!!

Inga kommentarer: