måndag 25 augusti 2008

Olaglig?

Helgen blev inte riktigt som vi hade planerat. Maries flytt blev flyttat (ha ha, flytt, flytt, flytten...) ...... buhuu! Men det borde snart bli av ändå.

Vad har jag gjort då? Hmm... har inte gort så mycket. Var ute på landet en stund i fredags. Det är alltid så skönt att komma ut i den friska luften, och Kex är nog den första att tycka det.
Tidigare var Åsa och jag o bowla. Vi käkade där först och sedan bowlade vi en timme. Gud vad dåligt det gick. Men jag skyller faktiskt till viss del på foten. Men det var roligt ändå, har velat gjort det länge nu.

I lördags cyklade jag och Robban upp till Stortorget för att lyssna på artisterna. Men vi stannade inte så länge, det blir så långtradit att bara stå i tre timmar. Men vi träffade på Ulrika och hennes systrar, det var trevligt! "Jag har systers fleecejacka på mig. Och min syster är lite kort" ... ja, Camilla är rolig hon!
Vi cyklade hem efter drygt en timme. När Thomas Ledin satte igång hördes det klart och tydligt ända hem till mig!

Vi blev oxå en sväng till Glanshammar för att hämta hem ett par kompisar som hade varit på kräftskiva.
Sen är det faktiskt fler än jag som är olaglig........... camilla!!!!
Ha ha, ja det blev rätt mycket åkande av i helgen. Men det är kul.
Vi har räknat ut att sammanlagt har båda våra bilar gått drygt 500 mil på ett år. Det är en stoooor skillnad mot tidigare år kan jag säga. Men bensin-räkningen är fan inte så mycket billigare.

Hos farmor har jag varit och gjort lite nytta idag. Pappa skulle dit men han hade klippt gräset och kände av ryggen idag. Så jag och vovve åkte och sa hej! Handlade, pratade och fixa lite små-grejer som slänga soppor av olika slag. Kul att vara till nytta!

Ska glo lite på Sex And The City, lite på datorn sen sova sängen.

Ha de!!

Inga kommentarer: