tisdag 26 augusti 2008

Ännu en dag

Jag förstår inte, nu är jag hungrig igen. Jag blir alltid hungrig på kvällarna. Ändå åt vi mat vid 20. Men jag antar att det är de gamla vanerna som sitter i ... ha ha! När jag var yngre åt v ofta mat hemmahos oss vi ca 22-23-tiden. För att det var då vi var hungriga. Det finns många saker som vår familj gör lite annorlunda. Iblad när vi umgås jag , mamma o syster kan vi höra av någon annan att dom gör si o så och ibland behövs det inte mycket, vi tittar på varandra och säger "ja, vi heter ju eklund" (vi gör/tänker inte som alla andra). ha ha!

Idag har jag varit duktig och gått, sprungit eller vad man nu kallar det, hela 5 kilometer på 18 min. Då gick det trögt, så nästa gång får det gå fortare och längre än 5 kilometer.
Har även gjort annat sånt som man måste... tvätta. Men jag tycker om att höra tvättmaskinen, och lukten sedan efteråt!!
Kex står o tittar på mig nu. Så jag ska ta och släcka ner lite, sen kolla efter nåt ätbart.
Adjökens!!

Inga kommentarer: