onsdag 27 augusti 2008

MysPys!

Vad det regnar ute. Men jag älskar när det regnar på kvällen, speciellt när man ska sova. Det finns inget mer mysigt och sövande.

Farit runt lite med Åsa idag. Var bl.a till Ö&B och Rusta. Sen åkte till Marieberg. Där träffade vi Camilla. Hon skulle vara duktig sen med att gå spåret.
Jag har inte den självdiciplinen att ta mig själv till spåret. Även om jag skulle behöva det. Hade tänkt hemma att köra med Crosstrainern varannan dag, men känner jag mig själv blir det väl bara en gång i veckan. Jag och vovve har i allafall kommit tillbaka till våran promenad på morgnarna. Första promenaden på förmiddagen blir alltid minst 30 min.
Ska försöka komma igång med simmning, får se när det händer!

Åhh, tittar på "So you think you can dance" en kille dansar till låten "I want to break free" med Queen. Det ÄR den bästa låten!!!

Nu ska jag njuta av regnet!

1 kommentar:

Anonym sa...

säg till om du vill ha sälskap i bassängen =) jag är på...