tisdag 2 september 2008

Trötter

Jag är slut i hela kroppen. Igår ringde väckarklockan tidigt, åkte till Västervik med mamma. Kom hem till Örebro strax efter 22 med en kärra full med grejer.
Min syster har tur hon, hon behövde inte ens följa med hem och packa av skiten. Ha ha!
Närrå, jättemycket va're inte men tillräckligt.
Eftersom vi kom så sent visste vi inte om vi skulle stanna och packa ur den eller åka och ställa den nånstans och ta det dagen efter. Men vi kände att vi ville få det gjort, plus att vi tänkte vi kan nog vara tysta.
3 min efter att vi börjat kommer en polisbil rullandes. Vi tänke att nu har vi retat upp nån. Varför visste vi inte för vi var hur tysta som helst.
Det var fyra styckna poliser varav en kom mot oss och frågade om vi hade nyckel till porten bredvid. Mamma gick och hämtade nyckel och när hon närmade sig dörren sa polisen "Ja kom du, vid dörren är det ingen fara, men jag följer med här så" Shit, tänkte jag, vad ska dom in till för folk. Men vi hörde inget inte heller såg nåt, så har ingen aning.

Ha ha, ja vi bidde lite nervösa där. Ville inte ha några onödiga böter liksom.

Idag skulle jag ha hjälpt mamma med att flytta lite grejer. Men varken hon eller jag kände att vi orkade. Men det får väl bli snart, för hon måste göra lite plats för Maries saker nu när hon ska bo där.

I morgon skulle jag ha simmat med Camilla, men vi ska ta det nästa vecka istället. I fredags frågade Camilla om jag ville följa med på äventyr... och självklart ville jag det... he he!
Just det. vi vill åka till Vingåker så är det nån som vill hänga med så säg till!!!!

Inga kommentarer: