tisdag 7 oktober 2008

Den omtalade "Elin"

Det finns de som redan skrivit om detta men jag måste oxå få ur mig lite.
Jag råkade snubbla över MammaBecka's blogg för... ja ett bra tag sen. 17 år och tre-barns mamma, och verkar hur go som helst. En dag nämnde hon hennes vän Elin, som oxå blogga. Då började jag läsa hennes blogg oxå. Den handlar om hennes två barn som dött och hennes två tvillingflickor hon har i livet. Sen en tid tillbaka blev ena tjejen dålig. Hon bad alla att be en bön för hennes dotter.

Igår läste jag att hon bara är påhittat. Hon har lurat ALLA. Alla bilder hon lagt ut på bloggen är tagna från en annan familj. En familj som bor i USA. Och flickorna är dryga året och inte alls fem månader gamla som hon utger.
Folk vet inte ens om den här tjejen heter Elin som hon påstår, om hon har barn, om hon... ja, man kan fortsätta...
Men, vill man så kan man gå in på MammaBeckas blogg och läsa. Det är många som inte fårstår och kommer med hundra frågor. Vet att hon skulle skriva ett inlägg för att sammanfatta allt.
Gud, känner verkligen med henne. Hon trodde ju att de var kompisar.

Den där Elin har en gammal blogg, den nya hon hade togs bort. Var lite synd att alla inte fick läsa den med nya ögon... för allt hon skrivit så detaljerat har hon tydligen bara ljugit om.
Men man vet ju inte, allt hon skrev kanske var sant, men bilderna hade hon snott!?!

Jaja, den som lever får se. Men man undrar ju och vill gärna veta hur allt egentligen ligger till.

Inga kommentarer: