söndag 5 oktober 2008

Helgen gick fort, även fast vi inte gjort så mycket.
Käkade kinamat igår. Från Jin Jin, äntligen. De senaste gångerna har det blivit från en annan restaurang, och det smakar inte alls lika gott. Sällskapet var (med risk att låta tjatig - ) Camilla o Henke! Ha ha, men dom e så go'a. Och det är så roligt att se när deras hus bara blir finare o finare!

Natten till idag drömde jag konstigt. Drömde att jag väntade barn i typ bara 3:e veckan eller nåt... en dag fick jag hem nåt papper från sjukhuset. På nån rad stod det "...troligtvis kommer du att mista henne... "

Ghhaa, hoppas inte det betyder nåt. För vissa drömmar känns verkligen annorlunda när man vaknat. Nej, jag är inte gravid men den dan det är dags så hoppas jag allt går bra.

Tycker det är läskigt med vissa drömmar, ibland har faktiskt vissa saker hänt i verkligenheten.
Behöver inte hända mig, men nån i närheten. Nog om det...

Vi hörs!

1 kommentar:

Jenny sa...

Så Jin Jin har bra mat alltså? Vore ju riktigt trevligt isf eftersom vi bor så nära. Vet du om dem har hämtmat? Lilla Indien har ju helt tappat stinget, godare med färdigt halvfabrikat.