fredag 3 oktober 2008

Julmust



Idag när vi var o handlade såg jag att de plockat fram Julmusten. Lite tidigt tyckte jag, men "en sån ska vi ha" sa Robban. Så har alltså druckit julemust ikväll, rätt gott (men nu håller jag mig till jul).

Även fast jag åt hemgjord pizza förra fredagen så gjorde vi det hemma i dag oxå. Men idag skippade jag räkorna, ibland ger de en så konstig eftersmak som INTE är god.

Det är konstigt, fredagar är de dagar jag går och lägger mig tidigast på. Då när man "får" vara uppe sent, så går man och lägger sig tidigare... ja ja.

Måste berätta en sak om vovve. Igår när jag ville gosa lite med honom, men han ville inte samma som jag. Jag försökte få honom komma till mig. Men jag hade tagit av honom halsbandet, så hade inge o "dra" i. Tydligen kom jag åt på nåt ställe som gjorde ont och han gav i från sig ett lite ljud. Och jag fick så dåligt samvete, men så är det HAN som slickar mig... vet inte, han kanske fatta att jag sa förlåt och liksom slickade mig för att säga "det gör inget matte (men gör inte om det... ha ha)". Han är så söt min lilla gosehund!!

Nä, herrå på er!

1 kommentar:

Saa sa...

Tjenare...
Nää inte kul att gå själv på festen...

Jag får inte heller tag på Sandra... har mailat men inget svar... kanske får vänta lite...

Jag ska försöka klämma in att jag får lite tid över så vi kanske kan fika eller nått när jag är hemma...

Jobbar du nu eller kan du på vardagar också??

Kramar