torsdag 30 oktober 2008

Snö!!

Japp, det kommer kanske inte massor. Men det snöar i alla fall! O alla som känner mig vet att jag gillar snö. Jag hoppas att snön i år blir liggandes, så vi får en ordentlig vinter. DET vore inte tokigt!
Den här veckan har gått rätt så fort. Jag som inte trodde att jag skulle ha så mycket för mig i måndags. Men det trillade minsann in grejer... Sen har resten av dagarna bara flygit iväg.

Ikväll skulle mamma och Marie komma över. Men så dök B upp så då kom han oxå med. Jag var så sugen på kinamat så Robban hade lovat att jag skulle få det idag, MUMS, det var gott.
Hmm, stackars Kex tyckte det luktade så gott, men han fick nöja sig med ris o kall korv. Han får ofta smaka av vår mat, men lagar man det inte själv så kan man inte styra det på samma sätt, he he. Men korv är ju vovves favvo. Råkar man säga "korv" så ligger huvudet fort på sned och han springer mot kylskåpet.

Ibland kan jag bara sitta och titta på vovve när han, ja när han gör vad som helst. Bara tittar på honom... vad skulle jag göra utan honom. Han är ju mitt allt, ja efter... nä på samma plats som Robban!!

Nu börjar det blåsa ute. Vi få väl se om det ligger lite snö på bilen i mornbitti.

Imorgon kan vi äntligen parkera under tak med golfen oxå. Jag som hade fått för mig att vi hade platsen från 1 okt. Så var det inte, utan 1 nov. Jag tror att det har stått ledig från den 15:e, men äh, "den som väntar på nåt gott". Ska bli skönt till vintern och ha tak, så man slipper all snö på bilen och även skrapa is!!

Förövrigt har vi fått ny dusch-slang. HELT värdelös, ingen jävla stråle. Det tar redan lång tid för mig att duscha nu, vad gör det inte med en stråle som har nån kraft i sig alls. Det är som att stå i dom värdelösa duscharna på Gustavsvik. Jag vill ha tillbaka min gamla slang! Robban tycker samma som jag, så det är inte bara jag som tyckte att den var blä.


Jaja, nu ska jag gå och sussa!

Inga kommentarer: