måndag 27 oktober 2008

Klassfest

När alla hade fått sina inbjudningar, undrade jag var min var. Var jag bortglömt eller?? Men så damp denna ner i brevlådan en dag. Och nu förstå jag att ingen hade glömt mig. HUR tror dom att denna ska komma rätt, mitt förnamn med klass o skola.
Men efter två förlängningar av inbetalning, har jag äntligen betämt mig och anmält mig. Jag har ingen av mina närmsta vänner, eller de jag umgicks med. Men Ulrika och Jösen är ju där!! Jag ser fram emot att träffa vissa, höra vad dom gör nu för tiden!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev också lurad av den där. Funderade på hur de kunnat lista ut att det var jag, med bytt efternamn och allt. Men inbjudan ska se ut så där, de får tag på uppgiften från folkbokföringen så den är inte eftersänd som man kan tro. :)

Anonym sa...

Det var förresten jag Jenny som skrev det där.

Anonym sa...

Öh, knepigt! Men då fick jag svar på min undran :-) tack tack!!

Anonym sa...

yes ! vi går väl ihop *? så skönt, känns genast roligare ! kram !