onsdag 4 mars 2009

4 Mars!

Gud vad trött jag är. Jag tror jag vet vad det beror på, eller jag vet. Har järntabletter (hade för lågt värde där) ... men det gäller bara att ta dom!
Här om dagen gick jag och lade mig 21.15. Kan ni fatta att JAG gick och la mig så tidigt? Ändå var jag trött dagen efter...
I helgen var till Ånnaboda. Vilken j*a backe det är, värsta isiga stupet. "Ner kommer man alltid"... stämmer bra, men inte till vilket pris som helst.
Jag åkte en gång, annars höll jag mig till den minsta backen...

Ja, dom vuxna kunde ju inte hålla sig. Åter igen så jag vet inte vilka som hade roligast, de små eller stora!!

Ja, jag får ju inte glömma: Idag har Robert och jag varit förlovade i fyra år! Men inte gjorde vi nåt märkvärdigt för det. Igår var jag noga med att påpeka vad det var för dag, och idag kom jag inte på det förrens nyss! Minnet alltså...

Idag var den sista tiden jag hade i Vintrosa. Men som en sa där borta "du kan va lugn", så det är väl bara att vänta på att de ringer snart. Har i stor sett jobbat hela februari. Som jag känner nu så är jag gärna ledig veckan ut i alla fall. Har inte kännt mig på topp den sista veckan, urk.

Nu ska jag sova.

Kramelikram!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis till bebisen :)

~Louise~ sa...

Tack så mycket!!