söndag 8 mars 2009

Söndag

"Vi har bara varandra, vi har bara......" Jag, ja hatar är ett stort ord, så jag får väl säga istället att jag TÅL INTE Thomas Dileva. Jag mår illa så fort jag ser honom och ännu mer när jag hör honom. MEN, hans jävla låt sitter i min hjärna. När den där låten var ny för hundra år sen hörde jag den, sen har jag hört små snuttar då och då. Jag kan komma på mig själv att gå och nynna på den. Och grejen är att jag tycker väl att låten är okej, men det är bara när HAN sjunger den som jag spyr. Ghhhhaaa!!!
Jobbigt värre, men jaja...

Nåt kul som händer idag. Vi ska till Ulrika och Johan (och Willes) nya lya!!! Ska bli kul att kolla läget. Jag är så nyfiken på deras nya soffa, ha ha!

I veckan hade jag tänkt mig att jag skulle åka upp på stan och kolla lite nya kläder. Jag märker att det behövs! :-)

Snart är väl Robban tillbaka. Han har varit och handlat lite och tvättat bilen. Man såg liksom inte att bilen egentligen är grön för all smuts och framför allt, all salt! Det är jag som har åkt mest volvo nu när jag farit mycket mot Vintrosa.
Jag brukar följa med och tvätta bilen. Vi brukar åka till OK och tvätta för hand, dela på bilen. Men idag verkade han vilja åka själv... inte mig emot, ha ha!!

Sen börjar jag bli hungrig oxå... undra vad man ska hitta på idag då!!!

Inga kommentarer: