fredag 13 mars 2009

Rastlös!

Hela denna vecka har jag varit hemma. Inte jobbat en dag. Jag tror jag skrev i nåt inlägg tillbaka att jag ville vara ledig resten av förra veckan, det var då onsdag. Men jag fick jobba fredagen. Och det är jag tacksam för. Men nu har det gått en vecka och eftersom det var jag som stängde så har jag kvar nyckeln, så vi får se om dom ringer snart... Känns lite surt att behöva åka fram och tillbaka till Vintrosa bara för det.
Ska jobba den 21:a i alla fall. Ska då vara på småbarnsavdelningen.

I veckan har jag gort lite diverse saker. Bl.a varit på kartläggning hos KFG, och idag ringde min handläggare. Fick inte den jag hoppats på men det blir nog bra.

I helgen var Robban och jag över till Ulrika och Johan i Tybble. Tänk, hade vi tackat ja till en lägenhet vi låg som nr 1 på, hade vi bott i trappen bredvid. Men vad sjutton, jag är glad att vi bor i samma stad snart!!!

Idag var jag en sväng upp på stan med Jossan. Vi fikade lite och strosade runt lite sen. Jag kände mig inte helt hundra annars hade jag nog hängt med hem till hennes mamma och umgåtts lite mer. Men jag åkte hem och landade i soffan och har typ legat här sen dess. Jag har ont i magen, vet inte varför och jag blir galen snart. Det har ju alltid varit lite si o så med min mage, men då stod jag ut tills det blev bra igen liksom. Men nu känns det annorlunda (kanske inte sååå konstigt...men ), det går inte att beskriva... så jag låter bli, och hoppas att det går över!

Nu ska jag snart slå över till 4:an och se vem som åker ut ur Let's Dance. Börjar bli lite halvtråkigt det programmet, men jag måste ändå se vem som åker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

är oxå glad att vi snart bor i samma stad... då ska det tas igen så det bara visslar om det

~Louise~ sa...

O jeees baby!!!

Anonym sa...

Grattis till bebisen! ... och hoppas det magonda går över.