lördag 14 mars 2009

Melodifestivalen

Jag trodde jag skulle få sitta med ljudet av när den stora finalen är. Men jag slapp!! Jag trodde att den uslaste låten "snälla snälla" skulle vinna. Men som tur var vann Malena. Inte mitt första val, men ja satt och sa att det vore coolt om hon vann och gick vidare. O så gjorde hon det.
De låtar jag tyckte/tycker är bäst... såklart: Sarah Dawn Finer!
Men jag verkar aldrig tycka som resten av svenska folket. 12 poäng, det lägsta... hallåå!!!

Men det blev bra ändå. Tillslut blev det lite som så att, det spelar ingen roll vem som vinner bara det INTE blir Ugglas.
Jag tror att hon liknar Dileva för mycket...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kunde inte sagt det bättre själv!!! Hade totalt vägrat eurovision om Ugglas hade vunnit

~Louise~ sa...

Skönt att nån håller med mig!!! :-)