måndag 16 mars 2009

Jävla hund o ligga o skita. Det luktar ju verkligen pesten.

Idag har vi varit o hälsat på mormor och morfar. Morfar började bli långhårig, så vi klippte honom. Det roliga va (tycker jag) att han gav mig hårklipparn, som om att den var klar o redo att användas. Tog den i handen och börja föra den mot hans huvud, då tycker jag att den känns annorlunda. Men men, tänkte jag och fortsatte med rakningen. En halv sekund gick och jag insåg att han blir ju just helt rakad. Pling! Då trillade kronan ner i värket... hade glömt att sätta på den där grejen som man ställer in hur många centimeter man vill ha.
Ha ha! Så nu har han en liten kal fläck där bak. Men "det gör inge inget", sa han.

Förresten, jag har tydligen fått post till min gamla adress Vi var och hälsade på i helgen, och det var roligt att få prata ikapp lite. Jag har tydligen fått rätt mycket post under dessa två år, men "inge viktigt" som dom sa. Så jag få väl hoppas det. Hade ju varit bra om dom hade sparat det så jag kunde kolla upp var jag skulle ringa och ändra adress... nu har jag ju ingen aning.

I morgon tror jag att jag ska tvinga med Robban till en butik där jag hittat någorlunda billiga mammakläder. Måste ha ett par byxor!!

1 kommentar:

Anonym sa...

blidde det några mammakläder???