måndag 23 mars 2009

Ny vecka

Här sitter jag och knaprar halstabletter. Shit vad förkyld jag blev i dag. Har haft ont i halsen sen i fredags. Skulle ha varit på Ulrika och Johans inflyttningsfest i lördags, men var tvungen att tacka nej. Skulle inte ha pallat med musik i redan brusande öron. Men dom verkar ha haft roligt!!! Försökte titta på bilderna på facebook, men det är som alltid när jag loggar in där ... segt och inget funkar typ. Därför är jag nästan aldrig o kikar på facebook.

Robban och jag har turats om att sova på soffan i helgen. I fredagsnatt fick jag nog av hans snarkande och i protest gick jag o la mig på soffan. Och i lördags bäddade jag åt honom där utifall han skulle snarka. Mycket riktigt snarkade han o blev utvisad till v-rummet!!! Han är ju lite längre än soffan. Men han sa att han hade sovit skönt i alla fall.

Nej, det blev inga kläder för min del. Är ju ute efter byxor, tröjor är inte lika krisigt med.
Tittade faktiskt in på tradera och där kan man ju faktiskt fynda. Jag tog mig upp till HM för att testa deras storlekar, så jag vet vad jag ska buda på. Där upptäckte jag att min vanliga storlek 36 var lite tajta, medans st 38 var STORA. Hallå, vad göra? Finns det 37????


Imorgon ska jag jobba. Känner att jag kanske skulle ringt och sagt att jag är sjuk och kan inte. Men jag det slog mig inte förrens klockan var för mycket o för sent o ringa. Jag börjar 7, det känns taskigt o ringa innan och säga att jag är sjuk. Men samtidigt är det kanske inte så snällt att komma hostig och med rinnande näsa. Vad skulle ni ha gjort!

Inga kommentarer: