söndag 17 maj 2009

??

När får man börja klaga???? Ha ha!
Jag får tuppjuck på magen. Den är så spänd oftast och mina revben kan jag tala om att jag känner av väl!! Jobbigast har det varit i helgen. Jag är ju inte den som har den bästa hållningen i stan så jag får redan skylla mig själv där. Jag har ju haft problem med mina nedersta revben sen innan. Fick nån förklaring att dom inte var färdig-växta... typ, och att de förmodligen skulle växa ikapp. In my as - Jag heter Louise och är Inte född med tur!!

Jag vill inte klaga, i slutändan kommer vi ju få en fin liten bebis. Men vägen dit börjar bli lite jobbig. MEN det är ju faktiskt inte såååå lång tid kvar (bara heela varma sommaren... he he).


Nä, bäst att gå här ifrån innan jag kommer på nå mer o klaga på! Vi har haft en skön och trevlig helg med familj, vänner och landet - kan inte bli bättre!!

KramKram!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Kan hålla med om att helgen varit trevlig =) & tack för en trevlig kväll!!

Joel & Jossan sa...

Hej där !

Vet hur du känner ! Hade ju också ont tidigt ! Hoppas bara du slipper värk i fogar för det e ett helvete kan jag säga men värt varenda värk !

Ses imorgon !

Kramar !