måndag 1 juni 2009

Första juni

Idag fick jag oväntat besök. Bästaste Ulrika kom förbi. Hon hade tur, för jag var två sek från att sätta på vattnet till duschen. Hon kunde inte stanna så länge, men ändå så blev vi stående ett tag!!
Gillar när det kommer oväntat besök!
Ulrika, nån dag vi är lediga båda två tar vi piknick när det är fint väder, eller hur!?!?!

Sol, sol åter sol.... nu är sommaren här! Hörde här om dagen nån som sa försommar, sjutton, det är juni nu. Då ÄR det SOMMAR.
Ränsade ogräs hos mamma, kom hem med uppbrända axlar. Men det tror jag nästan varenda kotte fått de här dagarna.

Imorrn är det jobb igen, har jobbat mycket nu i några veckor. Det är bra, då går dagarna och veckorna lite fortare!!

Nu är jag så trött så jag ska gå och lägga mig. Dagarna är rätt långa, så jag störtar i säng på kvällarna. Men det är riktigt skönt att få vara så där riktigt trött och få lägga sig ner... och bara somna!!

Det är bara fyrtioelva grader hos oss, så får väl se hur det går. I morse när jag gick upp strax efter 9, då var bara 26,8 grader INNE!!

Jaja, god nattens!!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Det kan du ge dig på att vi ska göra. Picknick i det gröna är aldrig fel.

Får väll se när jag tittar förbi nästa gång, kommer ju vara i krokarna ett tag nu

KRAAAAAM

Ulrika sa...

hur gick besöket på förlossningen???