tisdag 16 juni 2009

Hello alla glada!

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Snart så.
Förövrigt sitter jag och hostar halsen av mig, är så trött på den just nu så bläää.

Ulrika kom en stund idag och tjötade lite. Vi satt på balkongen och fikade, hon hade med sig mumsiga muffins och kakor, som hon bakat!! Jag älskar kakor verkligen, har alltid gjort!
När vi suttit o tjötat lite så skulle hon iväg att jobba.
vilken tur jag har som ligger "på vägen". Hoppas på många stopp innan jobbet, ha ha!!

Har inga roliga kort att lägga ut... tråkigt jue. MEN, jag är på G att köpa mig en ny kamera. Pratade för länge sedan om en systenkamera. Nu letar jag och väntar bara på att den rätta ska dyka upp till ett bra pris. Har två på gång från blocket. En skulle åka bort idag och komma hem om en vecka, då skulle han tag i "försäljningen". Och en annan visste inte om han ville sälja med de tillbehör han hade skrivit med... Så det är bara och vänta och se, annars dyker det upp nåt annat!!

Nä, nu ska ja ta och duka här!

Hej svejs!

1 kommentar:

Ulrika sa...

det här är min kamera, den jag pratade om.
Väl värd pengarna :)
http://www.netonnet.se/item.asp?iid=157681&sid=1007177&SpaceCode=SectionRow1Center