torsdag 3 september 2009

Nyfikna?

Jag har haft en telfonfri dag, ha ha. Nä men det är roligt att så många är nyfikna och lika spända som jag o Robban. Men när telefon ringer typ hela tiden och jag får samma fråga hela tiden, då tröttnar man lite.
"Ja, du låter som vanligt. Då har inget hänt alltså?" el "ja, när kommer ungen då, har du några känningar?"
Jag vet att det är i all väl mening... men den kommer när den kommer!! :-)

Men det roligaste är när folk säger "ring när ni är på väg in" ...hallå, ni tror inte att vi har andra saker att tänka på då, ha ha. Varför ringa 40 samtal innan när samma ska ringas efter.

Robbans kompis terrar oss, tycker i och för sig att det är kul... han är inte den man väntade sig det av. Svarar inte Robban i telefonen ringer han vidare till nästa kompis för att höra om han vet nåt, ha ha!!

Hoppas ingen missuppfattar det jag skrivit. Självklart är det roligt att så många bryr sig om oss, ingen snack om saken!

Ja, eftersom jag inte bjuder på så mycket bilder här, he he. Så här kommer en bild från ikväll på hur jag ser ut. Ni som inte vill se...blunda.

Förresten, Ulrika- nej, jag tror inte min kära bebis kommer väga under 3500 kg. Blir nog en tjockis med mkt hår, säkert kolsvart!! :-)

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Hehe, vi får se när h*n behagar komma ut. Som jag har sagt förrut, hur sent/tidigt den än kommer på dygnet så ring eller skicka sms när ni pustat ut o landat.

Spänningen är oliiiiiidlig!!

Kram

Joel & Jossan sa...

Du e så fin så fin Louise !

Camilla sa...

jag tar tillbaka det jag sagt om att det nog blir en liten bäbis på ca 2700 g. han/hon blir nog rätt "normal stor" kanske 3300g eller nåt =). Och Så förbannat tråkigt med bilen...finns puckade människlor till allt...sköt om dig!! Kram o hör av dig/er när bäbisen kommit...=)

Joel & Jossan sa...

Pojke på 3600-3700 och 50 cm tror jag :-) !