torsdag 3 september 2009

Ser nu...

Jag ser att bebis här till höger visar 1 dag nu. Alltså räknar den Inte neråt längre utan hur många dagar jag får gå Över...

Nu ska jag gå och sova, och får se hur mycket jag får sova. Har mest ont överallt hela tiden, och mest när jag ligger på sidan. Förut var det tvärtom! Stel som en pinne får man kliva upp ur sängen för att magen är i vägen nu o känns rejält. Och att det oftast ligger en stor hund i vägen gör det ju inte lättare. Fast jag har lyckats att låta bli att trampa på honom i alla fall, he he!! Men för mig får han gärna ligga där, sover mycket bättre då!

Go' natt!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åhhh....nu får den där lilla tittat ut snart..jag dör av spänning!! Väntar sms eller nåt varje dag!! Kram

Ulrika sa...

Samma här, väntar sms eller nått... funderar nästan varje dag på o ringa o höra hur det är, men hejdar mig

Hälsa Robban o bebben från mig