onsdag 2 september 2009

Men då!

Ingen bebis idag... buhuu. Men inte så mycket att göra åt, då hinner jag och Robban kivas lite till. Ha ha, han är så arg bara för att jag vill ha; Ett tilltalsnamn och två mellan-namn... Han vill bara ha ett mellannamn. Men om ungen bara ska få ett mellannamn så siktar jag på ett dubbelnamn som tilltalsnamn. Ha, vi kommer ingen vart..

Rotade lite efter namn på farmors sida. Rätt knasiga namn måste jag säga : Verner, Enok, Ester, Vivan, Febe..
Farmor har tydligen släktforskning ligger hemma, ända till 1602-talet. Det tåls att tittas på. Men då mest för nyfikehetens skull, inte för namn.

Jag tror att de flesta vet vad vi valt för flicknamn... men det är ju bra ett. Kanske inte alls ser ut som en "sån" när hon kommer ut.
Killnamn har vi två kanske... så där ska vi bara ha mellannamn.
Ha ha, nån som är så nyfiken på vilka namn de är och inte kan vänta får helt enkelt......vänta ändå!! He, våga släng iväg ett sms så får ni kanske svar!

Ja, mycket med det här, men man vill ju inte välja fel eller komma på nåt skitbra efteråt. Javisst, kanske man får fler ungar, men det är ju inget som är säkert.

Inga kommentarer: