måndag 12 oktober 2009

Grattis!!!

Först vill jag säga ett stort grattis till Katta & Pelle som idag blev föräldrar till en liten Anton!!!
6 veckor för tidigt, nu vill vi att tiden ska gå så vi får träffa dom allesammans.
Nu dröjer det nog ett tag innan vi får se deras lilla kotte, men han kommer vara så liten så liten. Kan inte fatta att Lias har blivit en månad, han kommer vara så stor i jämförelse.

Jag och min syster var förresten på marieberg idag och uträttade några ärenden. BARA jag och min syster. Lias var hemma med sin mormor. Nu var vi borta i knappt 3 timmar, men vad konstigt det kändes. Vad fort man vänjer sig. Och så kunde jag gå ut med Kex utan att behöva dra ut barnvagn o hela fadderullan lej. Nog för att Lias mår bra av frisk luft, men kan vara kul för Kex att gå själv med mig. Måste ge vovvehunden lite mer uppmärksamhet känner jag. Jag är bara trött o grinig o det går ut över alla. Robban frågar mig om jag ätit citron varje dag...
Helt utslagen!

Nä, imorgon ska vi upp tidigt. Vi ska till BVC, för läkarkontroll (1 mån-kontrollen). Sist hade han gått upp 300gr, växt 1 cm.
På eftermiddagen ska vi träffa Ulrika!!! Det ser vi fram emot!

Go natt!!

Inga kommentarer: