tisdag 6 oktober 2009

6 oktober

Idag blir min lilla kille 1 månad!! En hel månad, helt sjukt...kan inte riktigt fatta, tiden går så fort!

Dagen idag har vi spenderat med Camilla på Sanna-marken. Lias sov sig igenom hela besöken. Jag hade målat upp värsta senariet, vaken med massor skrik, att han skulle vara hungrig... ja, o mycket mer. Så mycket shoppande blev det inte , bara sådär lite lagom!

(ohh, vilka läskiga ögon han fick när jag tog bort det röda i dom...)
Min lilla älsklings fötter. Meningen var att på hans 4-veckors dag (i söndags) göra avtryck i lera. Men förpackningen jag hade fick vi slänga, leran var stenhård. Så idag tänkte jag då göra avtryck med vattenfärg på papper istället. Men så bara sover han... Så vi får se när det blir!

För en vecka sedan var vi till BVC, nu väger Lias; 3995 gr, 54 cm lång. Han börjar sakta men säkert komma i st 56 nu. Vi ska tillbaka i morgon och se hur mycket han har gått upp denna gång!

Förresten, ni tittar väl på Desperate Housewives?
Förresten igen, idag satte jag på mig min förlovningsring!!! Tog av mig den när jag var i 3:e månaden tror jag. Så det var ju kul! :-)

5 kommentarer:

Jenny sa...

Gör trolldeg och torka sen. Gjorde jag med ena kattens tass för flera år sen och den håller fortfarande bra.

~Louise~ sa...

Ahaa! Det kan jag pröva, tack för tipset!

Jossan sa...

Söta fina Lias !
Och söta fina Louise med såklart :-) !

Måste ses någon dag nu !

Kram på er !

Har ju ny blogg www.torpetbredvidstan.blogg.se

Camilla sa...

fint kort på er....du ser ut att vara en riktigt nöjd mamma. Med ALL rätt!!

~Louise~ sa...

Tack tjejer!

Ny blogg igen Jossan? Jag får checka den!!

Vi får ta och ses snart allihopa!

Kramiz