onsdag 28 oktober 2009

Och nu då?

Klockan är snart bara 12, men det känns som om hela dagen har gått! Mamma och Marie ska komma. De skulle komma och vara lite barnvakt för att jag ska till tandläkarn vid 15. Men de skulle komma lite tidigare så vi hann att göra mat.
Så här sitter jag och, nja inte väntar men ändå... Vet inte vad jag ska göra. Lias ligger bredvid mig i soffan i sitt babygym. Ja, jag har gymet i soffan för jag vill inte fullt med hundhår på't. Funkar toppen det med!
Det luktar inte ros här direkt, shit vilken odör det kan komma från en sån liten människa...

Igår träffade jag Virre, det var inte igår kan jag säga. Det var mkt trevligt, och nästa gång vi ses så får Lias följa med. Klockan var sovtajm för honom i går, så då fick pappa Robert vara hemma själv med honom istället.

Nä, måste ta tag i operation byta blöja....

3 kommentarer:

Ulrika sa...

livet som mamma är verkligen som en dans på blöjor... Hahaha Får ta o ses här snart igen o skvallra lite.

Louise sa...

Ha ha.. du har så rätt så!!
Ja, vi kan väl ses nästa vecka? Jag kan vilken dag som helst utan tisdag!

Ulrika sa...

Har min tidiga fredag nästa vecka, 13.30, kanske skulle ses då? Annars är det onsdag som är min näst tidigaste dag 16.30.
passar väll bättre på fredan då kanske....

Krammm