onsdag 21 oktober 2009

Shoppat!

Nu har jag en liten grabb som ligger o sover i soffan bredvid mig, eller försöker åtminstånde. Jag tror han sover, han verkar drömma nåt för han ligger och sprattlar som jag vet inte vad. Tänkte att han ska få somna in lite mer ordentligt så ska jag lyfta över han till vagnen sen.

Jag har pimpat hans vagn idag, ha ha!!! Syster och jag har shoppat!!! När jag vaknade idag kände jag att jag ville ha sällskap. Men kl var bara runt 7, så kunde ju inte ringa och fråga om hon ville komma då. Sen har jag inte hennes nr. Så jag sms mamma, och hon är alltid vaken! Så allt ordnade sig och kära syster kom lite senare.
Jag råkade göra en grej i går... är såååå arg på mig själv (så det finns inte å:n så det räcker till...)
Jag tappade min telefon i toaletten. Precis när jag ska spola så faller den ner... ghaaa säger jag bara!

Äh, han vill ju inte sova här bredvid. Bäst att ta tag saken... he he! Vill själv sova ju.


Hans namn som mobil! Finns bara tre affärer än så länge som säljer domma hära!

1 kommentar:

Camilla sa...

tjusigt har jag aldrig sett förr..=)