tisdag 15 juni 2010

Choklad!!

Nu börjar fåglarna kvittra här utanför. Det betyder att klockan börjar bli lite för mycket... Dax att gå och lägga sig! Bara hoppas att Lias vaknar sent i morgon, dvs 9.30 i alla fall :-)
Vet inte vad vi ska hitta på imorrn. Vill ha fint väder! Det sägs ju att det ska bli fint på torsdag, då tänkte jag ta mig till Stadsparken.

Jag skrev ju för ett tag sen att jag gick Vårruset... Bland fikat vi fick efteråt fanns det choklad med. Mörk choklad med smak av havssalt. Den har jag suttit o knaprat på ikväll. Robban tyckte oxå den var god.


I morse slog jag i pannan handfatet. Väldigt klantigt och onödigt. Jag skulle skynda mig att flytta på Lias som gjorde nåt, och reser på mig och dunk sa det bara.
Så nu ska jag ta min bula och gå och lägga mig.

God Nattens!!!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hoppas på att kunna följa med till stadsparken. Men det beror ju på om Alva blir frisk till dess. Nu har hon gnällt i tre timmar o vägrar att sova. Skit kul...

Ulrika sa...

Nu var det rätt länge sen du åt den där chokladkakan, ha ha ha ;-)

Louise sa...

Ja, Ulrika. Men den där chokladen var väldigt dryyg! Ha ha!