torsdag 10 juni 2010

Igår var jag och Lias på stan.... nu ljög jag. I tisdags var vi upp på stan. Träffade Jossan en sväng. Det var mycket trevligt, tiden bara flög iväg tyckte jag. Hämtade ut Lias bok på biblioteket. Alla barn får en bok att hämta ut vid 8 månader.. trevligt!
När vi hade sagt hej då ringde Katta och frågade vad jag gjorde. Hon var på stan, så då gick jag och mötte henne (o Anton såklart).
Vad gör man då... jo, shoppar! Inte bra, jag skulle ju hålla i pengarna, grr. Jaja, någorlunda billigt kom jag undan.
Detta köpte jag:
H&M:

Rea på Lindex:

Idag har vi suttit i Karlaparken med Camilla och hennes Alva. Där träffade vi även på en gammal klasskompis från gymnasiet med hennes barn, trevligt!
Efteråt gick jag och Lias och hälsade på min pappa på hans jobb som ligger i närheten. Lias brukar alltid sova när vi hälsar på där och jag tänkte att nu när han är vaken så passar vi på. Men efter stund där så slocknade han så fint. Det är sömnmedel i luften där inne tror jag. Morfars grotta, döpte vi de till idag ;-)
Sen knallade vi hemåt. Lagom till vi var hemma så vakna grisen. Då satte vi oss på bänken utanför i solen och väntade på pappa..30 sek tog det! Ha ha, så dom gick in och jag åkte och handlade. Åkte till Maxi för jag skulle in en sväng på bolaget oxå. Och där är jag inte ofta, MAxi alltså. Eller ja, bolaget är jag inte heller så ofta på. Ah, skitsamma, på MAxi hade de ju rea på barnkläder.
Jag handlade dessa två för 50:- :

Fanns mer, men vågade inte... ha ha. Som sagt, han har så mycket kläder. Och nu köpte jag ganska stora storlekar så han har att växa i!

Inga kommentarer: