torsdag 10 juni 2010

Men hörrni, är det inte lagom med ett inlägg i månaden... va va va??
Nu ska jag vara så roligt som alla andra är och be er säga hej, så jag vet vilka ni är som läser.
Jag trodde faktiskt inte att det var nån som läste nästa. typ fyra st el nåt. Men så ser jag ju att sidvisningarna visar fler. :-) (eller så är det nån som är inne här tio gånger om dagen ;-) )



Här sitter han i min gamla gåstol!(Eller ja, sitter och sitter...)




Min grabb har blivit nio månader. Stor kille. För en månad sedan vägde han 8,7 , 73 lång. Kläderna han har växer han ur så fort. MEN, han har ett par jeans som han fick i julklapp. Vid jul önskade vi oss kläder i 68 för att det var hans nästa st. Han kan fortfarande inte ha dom. Grr, har velat haft jeans till han hur länge som helst. Men han verkar aldrig växa i dom, he he. Gå och köpa några tänker jag inte göra, för han har så mycket kläder. Skulle jag köpa, ja, då har han säkert helt plötsligt lagt på sig och kan få på sig dom där jeansen...

Vild och galen är en bra beskrivning av Lias. Shit, han är överallt. Han älskar att öppna och stänga dörrar, men dom sitter numer fast. Eftersom dom sitter fast tar han sig ut i hallen och tar sig en titt på några skor. Och sen till det roliga, tidninshögen med all rolig reklam.
Badrummet är roligt, varför vet jag inte. Det finns inget speciellt att leka med där inne. Roligt är också pappas ryggsäck. Den dumpar han på golvet i hallen när han kommer hem. Och där kan Lias ligga hur länge som helst och roa sig!


Ja, lite onödigt trams så här mitt i natten. Sov så gott!

2 kommentarer:

Joel & Jossan sa...

Jag läser men det vet du ju :-) ! Fin bild på sötkillen !

Ulrika sa...

Du har fullt upp om dagarna låter det som, ha ha ha.
Är inne varje dag o kollar... men det visste du väll redan

Kram