torsdag 13 januari 2011

Hej hopp!

Det är så mycket jag vill skriva om, men jag hinner ju aldrig! Grr!
Igår "slängde" jag ut granen. Packade ihop är väl mer riktigt, plast!
Jag hade velat haft kvar den, men Lias leksaker är överallt. Så jag ville åt utrymmet.
Jag vill inte ha alla hans leksaker i vardagsrummet, men hans rum är så litet. Så han har fått en liten hörna. Men den ser så tom ut. Och mörk. Jag måste hitta på nånting där. Ni får gärna komma med förslag! ;-)





Robban skulle varit hemma och va pappaledig. Men jag har inte jobbat nu på ett tag. Så han hoppade in den här veckan så vi inte står helt utan pengar. Får väl se när mitt jobb behagar att höra av sig!
Robban är ju rätt rastlös utav sig, men han erkände att det varit skönt att ha varit hemma sen jul. Men han gillar ju sitt jobb oxå så, ha ha! Närrå, han får sin tid!

Inga kommentarer: