torsdag 13 januari 2011

Morgonstund har guld i mun!

I morse när jag vaknade och stapla in till min mysiga lille korv, då står han så glad och väntar på mig. Världens pussmun hade han, så fick en mysig morgonpuss!!
Han kan låta skitarg innan man hämtar upp honom. Men så fort man kommer in i hans rum så börjar pekleken. Titta, titta, titta, säger han och pekar på allt. Sen när man säger att nu är dax att komma upp, byta blöja. Då sätter han sig ner och tvärvägrar o blir skitarg. Men så fort allt e klart blir han glad igen :-)

Här står han med sin goa pussmun och e fulliskratt!!


Långhårig är han oxå, sen en tid tillbaka. Men jag vågar mig inte på att klippa det själv. Nån som är duktig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åå såå söt:) /Camilla o Alva

Ulrika sa...

Charmtrollet!!! ;-)

Mamma Mima på Landet sa...

Hej! =)

Såklart du ska ha din vinst!
Vi hade tänkt utse en annan vinnare, eftersom vi inte fick kontakt, men det har vi inte hunnit med. =)
Kika in på bloggen (den andra) och bestäm vad du vill ha ( upp till 199:-) sen mailar du mej på order@handbymima.se

Kram! /Mima