onsdag 19 januari 2011

Jag vann!!!!!!!

Jag var med i en tävling för ett tag sen om ett sovskydd. Och JAG VANN DET!!! Tänka sig. Nu var det nära att jag missade denna fina vinst. Dumma Blogger och lägga kommentarer i skräpposten... Men ny vinnare hade inte blivit dragen, så jag hade tur!
Snabb leverans som sjutton! HÄR hittar du bloggen på tjejen syr detta!
Jag kunde inte välja vilket mönster jag ville ha. Fanns tre som jag valde mellan. Men Robban fick till slut välja! Blå med vita moln på! Jättefin! Kom hem lite sent idag. Packade upp det nyss, hittade det inte först, Robban hade liksom ställt paketet bakom saker på bänken. Och Lias vaknade och somnade om nyss, så nu vågar jag inte blixtra och låta.
Bild får komma imorgon!

Så länge får ni nöja er med min finaste gosunge!!

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Kul att du är nöjd! =)

Ja det fint! Kram/Mima