tisdag 22 februari 2011

Go kväll!

Ja men vi önskar oss lite mer snö då!! :-) De snöar ute just nu, och jag vet att rätt många är rätt trött på snön. Men inte jag, och jädrar vad jag får klaga på solen och värmen i sommar utan att någon säger emot mig, för det är ju det alla verkar vilja ha - en olidlig värme så man tror man ska flyta bort!

Jag gillar vintern, punkt.


Annars då, jo Lias är väl frisk, bara det att han inte äter. Men det kommer väl igång snart. Han drog i sig en hel välling ikväll och slocknade på två röda. Det ni!! :-)
Robban va lite smådeckad i slutet av förra veckan men är okej nu. Jag själv fick ont i hals och dundersnorig. Det börjar ge med sig, men fan vad jobbigt det är...

Jobbat har jag gjort idag oxå. Snälla Ulrika ringde mig och undrade om jag kunde jobba idag, och så fick jag jobba imorgon oxå.
Min mamma hämtade Lias på dagis idag, och han hade blivit nöjd. Det är ju så att Lias hjärtar sin mormor!!! Även sin moster, så hon får hämta nån dag oxå. Måste ju fördela arbetet jämt :-) min mamma ska hämta imorgon oxå! Nån nöd på lillgrisen går det inte!!

Jag ska nog ta o slänga mig ner i sänga nu. Jag börjar kl 8... ghaa! Så strax efter 7 måste vi börja operation påklädnad och åka till dagis. Alla som känner mig vet ju att jag inte är så duktig på att planera och komma i td. Men jag försöker i alla fall :-)

Go'natt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du har fått jobba lite! Hoppas att det blir mer :) Skönt att Ni är friska nu. Alva är fortfarande rosslig i bröstet o äter inte någe vidare här hemma. Verkar som att hon äter ok på dagis i alla fall...Ha det. Kram