måndag 28 februari 2011

Uj vad det går...

...mellan .....?


Idag var jag på stan med Katta och Anton. Vi mötte även upp Camilla J. Vi gick och åt, kolla affärer sen gick vi och fikade. Och då mina vänner... Lias åt upp HELA sin youghurt, utan problem. Så han fick även en youghurt av Anton som han slukade :-) Sen lekte de järnet i lekhörnan.
När vi kom hem fick Lias en burkmat med Lasagne. Han åt upp HELA och dessutom ville han ha en macka under tiden, efteråt ville han ha mer macka!
He's back, min lilla pojke! :-) Får se hur morgondagen ser ut.

I torsdags fick jag hämta honom från dagis vi 11. Han verkade inte må så bra tyckte dom. Och jag hade sagt att jag inte hade nåt för mig under tiden så om det skulle vara något var det bara att ringa! Men det verkade vara lite magsjuka som gick förra veckan, får hoppas att det lagt sig. Vi har klarat oss i alla fall (peppa peppa...). Jag tror mest att han var övertrött och saknade mamma lite (det var första gången som han grät när jag lämnade honom).

Imorgon ska jag jobba på Eklunda!! Jättekul, tack Ulrika för att du ringer mig!
Det blir liite tajt. Jag slutar kl 15, och kl 15.30 ska jag vara på BVC med Lias, sin 1½ års-kontroll. Så, på 30 min ska jag hinna klä på mig och åka genom hela stan, hämta och klä på min söta unge, höra snabbt hur hans dag varit, in med han i bilen, ut med han ur bilen , in på BVC.
Men jag är ju tidsoptimist, så visst hinner jag? :-)

God Natt!!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Hoppas du hann i tid till BVC o att det gick bra på kontrollen.
Kram

~Louise~ sa...

Ja, jag hann! Gick jättebra!