onsdag 16 mars 2011

1 mars

Nu har jag suttit här för länge och glott runt på massa sidor. Så hinner knappt sriva nå själv, ska upp på stan och fixa ärende. Men först måste jag kommentera förra inlägget.
Visst hann jag till BVC!! Kom kanske 2 min försent. Men vi hann o klä av oss och Lias skulle precis rycka tag i en leksak när hon kom ut o ropa in oss! :-)
Där inne var tre personer, bvc-tanten och hennes "lärling" och så läkaren. Sprutan fick han i armen, och ledsen blev han, men det gick över fort.
Efteråt satt vi kvar en stund i vänterummet. Dels för att jag hade så ont i huvudet, kände att jag ville varva ner i två sek. Plus att han skulle få leka lite grann. Under tiden vi sitter där så hörs ett larm. Och så började folk springa (de som jobbar där) till samma ställe. Reste på mig och sträckte lite på mig, nyfiken som jag är. Jag ser en person springer fram med en sån där akutvagn... mer får jag inte se. Men uscha, nån som bara bara tuppat av eller nåt.

Lias vägde i alla fall 11125 gr, och 85 cm lång!!

Inga kommentarer: