lördag 26 mars 2011

Helg!

Idag var jag på loppis. Det är alltid spännande att gå runt och alltid hittar man nåt
:-) Två böcker, ett pussel (kub-pussel) och träpinnar. Allt till Lias så klart. Jo, panelgardinger till mig!!
Sen åkte vi till min far med familj och blev bjudna på pizza. Jag är inget stort fan av pizza. men har nu hunnit ätit en jävla massa detta år redan. Nu är det slut med det, för snart är det inte äns gott längre.
Lias lekte med vovvarna. Stor och Liten, ha ha. En rottis och en tax. Tror både Lias och hundarna tyckte det var roligt. I alla fall rottisen som är 7 månader :-) Tror de sover lika gott inatt!

Lias och Cissi när dom var hemma hos oss för en månad ca! Cissi fick då Kex gamla dyna, som han inte hann använda så länge. Lias tyckte den var minst lika mysig! Och idag när han fick se den gosa han ner sig på den igen :-)

För två timmar sedan släckte vi ner här hemma. Och det är fortfarande mörkt :-) Tror det blir så i många hem, att man släcker ner och så kommer man på att det var ju mysigt... Det står ljus överallt!

Imorgon ska Robban jobba. Buhu, han har redan jobbat två eller tre lördagar i rad. Då i några behagliga timmar, nu ska det jobbas en heldag. Så vad ska jag och Lias hitta på. En hemmadag, eller nära hemma blir det. För någon bil har vi inte. Robban har volvon och syrran har golfen. Inge ovanligt att syster har golfen, den är typ hennes under helgerna, ha ha!!
Vi hoppas på att Ulrika kanske kommer över en stund!! Nån annan som känner för det är oxå välkommen :-)

Inga kommentarer: