onsdag 6 april 2011

Sova

Jag har sovit hela kvällen på soffan. Smart, njä inte så. Började 8 i morse, väl framme var det att leka ute som stod på schemat, till kl 11. På eftermiddagen var jag ute i 1½ timme drygt. Alltså nästan fem timmar ute på en och samma dag, så mycket har jag nog aldrig varit ute, ha ha!
Lias blev hämtad av sin mormor vid 14.30. Jag blev tillfrågad om jag kunde stanna till 16.30, så kände inte för att låta Lias kvar så länge. Sen fick jag jobba imorrn oxå, då hämtar mormor igen!! Vilka drömdagar för min lilla gubbe, både dagis och mormorgos!!

Lias har börjar rata gröten på kvällen, han som älskade sin gröt! Men sin macka håller han hårt i, han kan äta hur många som helst ibland :-)

Igår kom min bror förbi. Lias blev överlycklig, för han hade ju med sig Cissi!! Vovva, som han sa till henne. Gud så han var på henne, och snällare hund får man leta efter. Tack och lov!




Ja, ikväll då. Robban och jag träffades efter våra jobb (slutade samtidigt) och handlade lite. Kan säga att det behövdes, shit det ekade ju i vår kyl förut. Nu finns lite mer i alla fall. Sen kom vi hem till vår trötta gris, han sover inte särskilt länge på dagis. Så han somnade snart, och tydligen vi oxå. Vaknade klockan 22.11, vart tog kvällen vägen? Tittar runt lite nätet, så blir det sova igen... för trött är jag!!

Inga kommentarer: