lördag 26 januari 2008

Helg

Ha ha, det står i tidningen idag om en snattare som fick åka till sjukhus efter tumult med butikschefen på willys i vivalla.

Det är tur att man inte jobbar kvar där längre. Oftast är det ju inget allvarligt som har hänt. Men ändå, lite har man ju varit med om.
Det är nästan att man hoppas på att ynglingen anmäler den dumma farbrorn, ha ha!!!

I övrigt har vi haft fullt upp idag. Igår när vi var på marken var jag sugen på att köpa strumpor. Men tänkte att jag har så många, men idag så åkte jag upp och inhandlade 13 nya par.
Sen har jag rensat i klädkammaren. Gud vad man samlar på sig. Både kläder och grejor. Fick två små byråer av mamma som underlättade lite. Blev bra där inne. Idag har varit lite av en städardag, det brukar vi ha på söndagar. Men känns skönt att ha det gjort.

På landet har vi hunnit varit oxå. Tänkte att Kex skulle få springa av sig lite, och det gjorde han. Vi gick en promenad genom skogen... så härligt att vara i naturen, saknar sommaren nu. Nu väntar jag på våren, den är mysig!

Åhh, i fredags på marken träffade jag på en gammal kompis och hennes mamma. Det är alltid lika trevligt att träffa på dom, man blir så glad av dom. Men vi måste se till att träffas oftare. Kanske ska slänga iväg ett sms imorrn.

Ja, nu är det chips-skålen nästa!!

Inga kommentarer: